outline
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 فروردين 1398برچسب:معرفی کار, توسط محمد |

کمتر پیش اومده که کسی از کار وبلاگ درست کنه

معمولا جنبه سرگرمی داشته منم سعیم رو میکنم که
 
برایه شادیه خوانندگان وبینندگانم تمام تلاشم رو بکنم
 
این کار جنبه تبلیغات داره
 
 گروه صنعتی outline

افتخار میکنیم که توانسته ایم رضایت مشتریان محترم

 رو جلب کنیم با کارهامون
 
و از تلاش دست بر نمیداریم
 
کارهایه outline به نقاطی مثله

بابل.قاعمشهر.ساری

بابلسر.فریدونکنار.محمود اباد.نور.چالوس

سمنان وتهران

اراعه شده

برای تماس با ما 09353797532 محمد طهماسبی

نظر وپیشنهاد واموزش وراهنمای کاره زیبا وباکیفیت

را از ما بخواهید


برای اشنایه بیشتر ونحوه کار میتوانید با

با ایمیل ayan_tahmasbi@yahoo.comارتباط

 برقرار کنید
دوستون دارم حتما برام نظر بدید





نظرات شما عزیزان:

?
ساعت15:32---26 فروردين 1391
خزان آمد به این بستان و گلزارم چه ویران شد
خداوندا چرایارم چنین بشکسته پیمان شد


دلم از اینهمه اندوه دیگر غرق خون گشته
دلی آسوده خاطر داشتم آن هم پریشان شد




نگار نازنین ما که حرف با وفایی زد
وفا را برد از یاد و به راه بی وفایان شد


نه مهری دید دل از او نه لبخندی به روی لب
همه خوبی ز خاطر برد و از نا مهربانان شد


قرارم بود تا مردن بمانم بر سر عهدش
ولی او خود گسست آن عهد و عشق ما به پایان شد


به او گفتم رفاقت را ز خاطر برده ای دیگر
بگفتا رسم این دنیا مرام نارفیقان شد


به او گفتم وفا رابین به پایت سوختم عمری
بسوزاند او مرا بدتر ز دیدارم گریزان شد


به او گفتم پشیمان می شوی از رفتنت جانا
تو می آیی ولی آندم که عمر من به پایان شد


زمان دوستی چو عمر گل کوتاه بود اما
به یادت تا ابد قلبم چه سرگردان و نالان شد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.